03 januari 2011

moons and clouds.

11_01_03
11_01_03
11_01_03
11_01_03
11_01_03
11_01_03
[kikkerland pinhole optic]

jonas gav mig en kamera av kartong. kikkerland pinhole optic. jag fick vika ihop den själv. dessvärre blev den liggande en del, det tog mig ett år att fotografera upp hela filmen. så länge skulle jag inte ha väntat. tydligen trängde ljuset igenom de ljusa partierna på kameran. nu har jag många bilder på månar och moln.

jonas once gave me a paper camera. kikkerland pinhole optic. i had to fold it myself. sadly i waited one year until finishing the roll. i shouldn't have waited that long. the light penetrated the bright areas on the cover, and now i have a bunch of pictures with moons and clouds on them.

1 kommentar:

  1. Som om det skulle vara något fel med månar och moln. Jag tycker snarare det är synd att det finns så många bilder just utan månar och moln

    SvaraRadera