17 februari 2011

i remember brazil. the last day in rio.

10_03_15
10_03_15
10_03_1510_03_15
10_03_15
10_03_15
[disposable camera]

för er som inte vet. jag fick äran att åka till rio de janeiro, brasilia och sao paolo i
mars förra året. min dåvarande arbetsgivare arrangerade en helt fantastisk resa.
många bilder därifrån delade jag aldrig med mig av, det är därför de dyker upp här lite då och då, inaktualiteten till trots. jag hoppas att det är välkommet. det här är
de sista från rio. tidigare brasilienbilder här.

for you who doesn't know. i travelled to rio de janeiro, brasilia and sao paolo in
march last year. a trip arranged by my former employer. i have many pictures
from these cities that i never shared, that's why they appear here every now and
then. i hope you don't mind that they are a bit out-of-date.
these are the last ones from rio. previous brazil-pics here.

4 kommentarer:

  1. i very like first photo.
    is beautiful and vaguely like a memory .....

    SvaraRadera
  2. alltså din blogg var himla fin!

    SvaraRadera
  3. tacktack (:!
    jag har inte läst så mycket i den än men jag gillar den verkligen!!!!

    SvaraRadera