20 oktober 2010

cykla hem.

kissparken
skolan
när jag cyklar hem på kvällen blir det ofta längs samma vägar. kissparken må se idyllisk ut, men på vägen ovanför är det ganska mörkt. minsta prassel gör att jag slänger ned kameran i väskan. illa kvickt. k-i-s-s-p-a-r-k-e-n är för övrigt ett namn som sara påstår att jag myntade en gång för länge sedan (säkert ett helt år sen). jag minns inte detta men ska i fortsättningen hålla utkik efter kissare. annars får vi helt enkelt konstatera att jag är en lögnhals. ikväll såg jag bara en man med en röd påse. på andra sidan kissparken ligger revolver. där såg vi trummor&orgel spela här om kvällen. de fick stöd av två skönsjungande karlar, ebbot och magnus carlsson. jag gillade det mycket. nu som .

vidare längs vägen ligger skolan. inte vilken som helst utan m-i-n skola. den lyser, det gör den verkligen. där inne sitter jonas och johan men jag går inte in. jag cyklar hem till datorn duschen disken. hej vardag.

3 kommentarer:

  1. Mkt fint kort på kissparken.

    SvaraRadera
  2. O vi får ju hoppas att den inte längre behöver heta kissparken! Mkt har nog hänt på ett år tror jag!

    SvaraRadera
  3. ja. jag har slutat ljuga...

    SvaraRadera